Nazorg

nazorgNa de drukke week van de uitvaart met al zijn voorbereidingen breekt er vaak een stillere periode aan. Wij nemen binnen enkele weken contact met u op om na te praten over de uitvaart en om te horen hoe het met u gaat.

Misschien zijn er dingen waarbij we u kunnen helpen, zoals met het opstellen en versturen van bedankkaartjes, de keuze van een grafmonument of de bestemming van de as.

Persoonlijke Nazorg

inds 1 januari 2020 werken wij samen met Lilly Tehubijuluw-Hoppe uit Zwaag. Zij is gespecialiseerd in rouw- en verliesverwerking. Desgewenst neemt zij 2 maanden na de uitvaart telefonisch contact met u op om te horen hoe het met u is. Het is mogelijk om na het eerste telefoongesprek een persoonlijk gesprek van 1,5 uur met Lilly te hebben, dat bieden wij u aan. Zij kijkt met u terug op de uitvaart en gaat in op de verschillende gebieden waarop u wat extra steun zou kunnen gebruiken. Meer informatie over Lilly en haar werkwijze vindt u op haar website.

Digitale Nazorg

Als nabestaande wordt u geconfronteerd met veel zaken die u moet afwikkelen. In toenemende mate ook op digitaal gebied. Sinds 1 januari 2020 werken wij samen met Closure. Het is mogelijk om via onderstaande knop een account aan te maken en in te loggen om uw abonnementen op te zeggen of op naam over te schrijven. Ook vindt u informatie over de afhandeling van nalatenschap en wat hierbij komt kijken. U kunt een jaar lang gebruik maken van deze service, die wij aanbieden tegen een gereduceerd tarief.

 Wij zijn dag en nacht bereikbaar